Uw administratieve partner

Bij Admicom Consult begrijpen we dat de administratieve rompslomp tijd en energie kost.

Service 1Service 4Service 2Service 3

Ons team

Jolien Ballet - Bestuurder

Jolien Ballet

Bestuurder

Ik wil zelfstandigen de rust en ruimte geven om te doen waar ze goed in zijn – ik zorg voor de rest.
– Jolien Ballet, oprichter van Admicom Consult

Onze werkwijze

1. Intake

We starten met een grondige intake om de behoeften van de klant in kaart te brengen

2. Communicatie

Heldere en regelmatige communicatie is essentieel voor een succesvolle samenwerking

3. Opvolging

We zorgen voor een constante opvolging om de voortgang te waarborgen

4. Structuur

Een georganiseerde aanpak met duidelijke deadlines, verantwoordelijkheden en volledige inzage in onze werkwijze en resultaten

Onze dienstverlening

Algemene administratie

  • e-mail- en agendabeheer
  • voorraadbeheer
  • planning en opvolging van klachten
  • vergaderingen voorbereiden en notuleren
  • contact met instanties
  • digitalisering en archivering
  • offertes opmaken

Financiële administratie

  • factuurverwerking
  • debiteurenbeheer
  • financiële rapportage
  • voorbereiden en uitvoeren van betalingen
  • opvolgen van klant-leverancierrelaties
  • digitalisering van financiële documenten

HR-administratie

  • tijdregistratie en personeelsbeheer
  • contact met sociaal secretariaat
  • opmaak en opvolging van HR-documentatie
  • begeleiding bij werving- en selectieprocessen
  • begeleiding bij evaluatie- en functioneringsgesprekken

Specifieke opdrachten op maat

Bij Admicom Consult begrijpen we dat iedere onderneming unieke behoeften heeft. Mocht u specifieke wensen of vereisten hebben die niet in ons standaardaanbod staan, dan staan we altijd open voor overleg. We bespreken graag met u wat uw wensen zijn en kijken samen naar een oplossing op maat. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Contacteer ons

U kan ons vrijblijvend contacteren voor meer informatie. Wij helpen u graag verder met het vereenvoudigen van uw administratieve taken.

Gallery image 1
Gallery image 2
Gallery image 3
Gallery image 4

+32 471 98 84 29

info@admicomconsult.be

Wat onze klanten zeggen

Bij Admicom Consult staan we voor kwaliteit, betrouwbaarheid en klantgerichtheid. Niets spreekt meer dan de ervaringen van onze klanten zelf. Zij kozen voor onze professionele administratieve ondersteuning en vertellen graag waarom.

Genuine people, I trust them with my life

Ik ben ontzettend tevreden over mijn ervaring met Admicom Consult. Vanaf het eerste contactmoment stond professionaliteit, vriendelijkheid en vooral heel efficiëntie op de voorgrond...

Zeer professioneel, documenten altijd goed in orde, zeer tevreden!

Straalt professionaliteit uit en maakt een heel aangename eerste indruk!

“Excellent service and professional advice!” I am extremely satisfied with Admicom consultation. From the first contact I felt taken seriously and well guided...

Als zaakvoerder van een vennootschap met meerdere vestigingen weet ik hoe belangrijk het is om de administratie op orde te hebben. Dankzij Admicom Consult kunnen wij ons focussen op wat we graag doen...

Genuine people, I trust them with my life

Ik ben ontzettend tevreden over mijn ervaring met Admicom Consult. Vanaf het eerste contactmoment stond professionaliteit, vriendelijkheid en vooral heel efficiëntie op de voorgrond...

Zeer professioneel, documenten altijd goed in orde, zeer tevreden!

Straalt professionaliteit uit en maakt een heel aangename eerste indruk!

“Excellent service and professional advice!” I am extremely satisfied with Admicom consultation. From the first contact I felt taken seriously and well guided...

Als zaakvoerder van een vennootschap met meerdere vestigingen weet ik hoe belangrijk het is om de administratie op orde te hebben. Dankzij Admicom Consult kunnen wij ons focussen op wat we graag doen...

Genuine people, I trust them with my life

Ik ben ontzettend tevreden over mijn ervaring met Admicom Consult. Vanaf het eerste contactmoment stond professionaliteit, vriendelijkheid en vooral heel efficiëntie op de voorgrond...

Zeer professioneel, documenten altijd goed in orde, zeer tevreden!

Straalt professionaliteit uit en maakt een heel aangename eerste indruk!

“Excellent service and professional advice!” I am extremely satisfied with Admicom consultation. From the first contact I felt taken seriously and well guided...

Als zaakvoerder van een vennootschap met meerdere vestigingen weet ik hoe belangrijk het is om de administratie op orde te hebben. Dankzij Admicom Consult kunnen wij ons focussen op wat we graag doen...

Genuine people, I trust them with my life

Ik ben ontzettend tevreden over mijn ervaring met Admicom Consult. Vanaf het eerste contactmoment stond professionaliteit, vriendelijkheid en vooral heel efficiëntie op de voorgrond...

Zeer professioneel, documenten altijd goed in orde, zeer tevreden!

Straalt professionaliteit uit en maakt een heel aangename eerste indruk!

“Excellent service and professional advice!” I am extremely satisfied with Admicom consultation. From the first contact I felt taken seriously and well guided...

Als zaakvoerder van een vennootschap met meerdere vestigingen weet ik hoe belangrijk het is om de administratie op orde te hebben. Dankzij Admicom Consult kunnen wij ons focussen op wat we graag doen...

© 2025 AdmicomConsult. Alle rechten voorbehouden.